kedi-alex

Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra - 4 februari 2012 08:45

Gick och lade mig väldigt tidigt igår, pågrund av dundrande huvudvärk.

Så att jag vaknar tidigt idag är ju inte så konstigt.

Men jag hade föredragit att vakna på ett behagligare sätt, än jag gjorde i morse. :/


Jag låg och sov, och hade de jättemysigt i min sköna säng.

Höll på att drömma något trevligt också, som jag dock inte kommer ihåg nu.

Men mitt uppe i den trevliga drömmen, så kände jag att det kom in någon i rummet.

Kom smygandes, sakta mot sängen. Sedan med en väldigt fart,

satte han eller hon händerna på magen på mig, och ruskade om uta bara helvete!

Det varade inte många sekunder, innan jag vaknade med ett ryck och stirrade framför mig.

Hjärtat bankade hårt och jag andades häftigt. Var totalt vettskrämd!

Förvirrad var jag också, för jag fattade inte hur det kunde kännas så verkligt,

när personen satte händerna på min mage.


Efter en liten stund lade jag mig ner igen, och började sakta slappna av.

Chocken släppte efter ett tag, och jag försökte somna om igen.

Men det gick ju inte såklart.


Så nu är jag uppe. Väldigt lugn och avslappnad.

Men fortfarande väldigt fundersam.

Var det bara en dröm, eller var det ett spöke som ville jävlas med mig?

Eller kanske tala om något för mig?

I så fall: Vad skulle han/hon säga med det där?


Hmm...

Skapa flashcards