kedi-alex

Alla inlägg under november 2010

Av Alexandra - 29 november 2010 14:30

Det var Öppet Hus på Bergslagskatten i Smébacken igår.

Det var underbart!

   


                                                                                        

Av Alexandra - 24 november 2010 13:43

  Hittade en bebis i paprikan idag    


Av Alexandra - 20 november 2010 18:00

"Patienten bor med hustru som har fibromyalgi och åtta vävstolar."


"Patienten är fortfarande, liksom tidigare, väsentligen obesvärad,

men pressar man henne kan man få fram någon sur uppstötning av och till."


"Patienten har tidigare haft öron, men dessa har ramlat bort."


"Hon har ingen frossa, men hennes man uppger att hon var mycket het i sängen natten till i dag."


"Haft svårt med att sticka sig själv i penis trots att han är tandläkare."


"Patienten har inte nutrierat sig senaste tiden på ett adekvat sätt utan bara levt på varma koppar."


  

Av Alexandra - 19 november 2010 09:00

Dagen började inte så bra.

Jag kom upp sent, åt väldigt dåligt med frukost, sedan skulle jag ha möte på HAB vid halv tolv.

Mötet tog 1 h, och jag tyckte inte det var någon idé att gå hem, för då skulle det bara bli stress, tills jag skulle in till två igen, så jag vandrade omkring på stan istället.

Men tänkte jag på att ta något att äta då? Nej!

Det kom jag på sen, när klockan var tjugo i två, och kände mig alldeles konstig i huvudet.

Smarta jag! Så jag drog snabbt in på Hemköp, köpte lite skit,

drog iväg till Pärlemor, och började äta det första jag gjorde när jag kom in.

Men eftersom det var försent påtänkt med äta,

så kom ju huvudvärken ändå, och jag kände mig alldeles slut i huvudet.

Men jag klarade av dagen, någorlunda bra iaf!

Av Alexandra - 17 november 2010 19:28

... som jag tog, påväg inte till stan idag!

  

  

Av Alexandra - 14 november 2010 20:00

 


Jag är JAG! Du är DU! Jag tänker inte bli som DU!
Jag vägrar låta mig bli nervärderad och orespekterad längre!
Så många gånger har jag blivit utnyttjad av andra,
och trott att jag har betytt något i deras ögon!

Men nej!
Jag har varit en bricka i ett spel,
en jävla leksak som man tar fram vid behov!

Jag har tillåtit mig själv att bli illa behandlad,
bara för att jag blir lurad varje gång,
att jag visst betyder nåt, fast jag inte gör det!

Men nu är det slut med det!
Jag tänker bara tänka på mig!
Göra sånt som är bra för mig!
Fatta egna beslut,
för trots mitt handikapp kan jag faktiskt tänka själv!

Problemet är, blir jag det minsta osäker,
så fattar andra beslut åt mig.

Okej, så kan det vara,
men jag vägrar att tillåta fler orsättvisor och mera falskhet!
Tänker inte ge vika, om jag känner att nåt är fel.

ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!!


Kalla mig fjortisjävel som bara vill ha uppmärksamhet!
Kalla mig sla*pa, ho*a eller fi**a som får skylla mig själv!
Kalla mig vad ni vill, för jag tycker bara det är så förbannade jävla SKÖNT att få skriva av sig någonstans,

utan att bry mig hur många det är som läser och tycker till!

Av Alexandra - 5 november 2010 21:25

Fick äntligen hämta ut min nya tröja idag,

som jag har väntat på i en månad!


Den är helt enkelt LOVELY!  



Skapa flashcards