kedi-alex

Alla inlägg under september 2012

Av Alexandra - 30 september 2012 22:00

... har jag och pappa gjort bla. detta, i min lägenhet:


• Satt upp ett medicinskåp i badrummet.

• Byggt ihop en skohylla.

• Satt upp en hatthylla.

• Hämtat sovrumsdörren på vinden och satt tillbaka den på plats.

• Satt in en hylla till, i skåpet ovanför kylskåpet.

• Satt in backar och en hylla i garderoben i sovrummet.

• Och köpt ett Riktigt diskställ!



Inga märkvärdigheter, men de är just småsaker

som jag blir så jäkla glad över att få ordnat!


 

Av Alexandra - 23 september 2012 21:25

I veckan fick jag och pappa upp ett tvålställ

och en handdukshängare i mitt badrum.

Tänk att sånna småsaker kan piffa upp så mycket!


 


Så här ser vardagsrummet ut för tillfälligt.

När vi är klara i badrummet, så kommer nästa projekt

bli att tapetsera bort den fula fondtapeten

och se till att det blir samma tapet runt hela rummet.

Synd att säga att den är ful. Men det är inte min stil.

Jag tycker om att ha neutrala tapeter!


       

Av Alexandra - 16 september 2012 20:39

...

Även om det är lite mer att fixa, så är målningen klar i alla fall, vilket är jävligt skönt!
Att vi dessutom orkade med att bygga ihop badrumsskåpet (vilket är lättare sagt än gjort)
och hängt upp de på väggen också, så känns det redan mycket trivsammare!
Bara den lilla handdukshängaren på badrumsdörren, känns bra att ha på plats.

 

Känner mig så galet glad i kroppen. Mitt badrum kommer bli så fint!

 


 

   


Försökte ta bilder på mitt sovrum också, men det gick inte så bra.

Rummet är ganska litet.


   

Av Alexandra - 9 september 2012 21:34

... har jag och pappa börjat med ommålningen i mitt badrum!


 

Av Alexandra - 5 september 2012 11:06

...

6 öl:



2 glas vin:



2 flaskor vin: (de har självklart delat!)



För många Margaritas:



3 Kamikazes:



7 Rom och Cola:




En stor Purple haze:




3 Martini:




1 flaska Tequila:



-

Av Alexandra - 5 september 2012 10:52


Who needs a babysitter?




































Ovido - Quiz & Flashcards