kedi-alex

Alla inlägg under september 2014

Av Alexandra - 28 september 2014 19:00

...

bakade vi Gruvtramps-bröd på jobbet.

Här bjuder jag på bilder på mina härliga arbetskamrater:


Av Alexandra - 28 september 2014 07:00

Din hjärna är knasig. Den bara rapar.

- Kaspian, 6 år.

-

Förra helgen tog jag och pappa en söndags-utflykt till Karlstad för att hälsa på syrran, Kaspian och Kitty.
När vi kom fram så började vi med att köpa en försenad födelsedagspresent till Kaspian.
Han valde en kassa-apparat, som han dyrkade från första stund. Han älskar att leka affär!

 -

Jag var väldigt trött. Vilket jag alltid är, men bilfärden och de dåliga vädret

gjorde att jag blev tröttare än vanligt, därför gjorde jag ingen ansträgning

till att försöka få nåt kort på den galna 6-åringen som sprang runt hela tiden.

Blev lite bilder på den lugna, snälla Kitty isället.

-

Trots de dåliga vädret tog vi ändå en liten promenad innan hemfärd.
Vi gick och besökte ett vattentorn som låg uppe på en höjd inne i skogen.
Det var nerklottrad med roliga gubbar + en massa annat skit.

-

Sedan var det dags att åka hem!


Av Alexandra - 26 september 2014 07:00

Now I start crying again. You are the most beautiful couple I have ever seen!

♥ Hand In Hand Untill The End ♥


https://www.youtube.com/watch?v=uCzlw6W8XBQ&list=LLTF7ukA0s-hcOiA4d-nen0g

Av Alexandra - 23 september 2014 20:40

Idag hjälpte jag Agneta med att begrava Simson.

Jag fick lyfta på locket till kartongen han låg i och säga farväl till honom en sista gång.

Klappa hans fina, lena päls och pussa på honom.
Har fortfarande hans underbara hår på mina kläder. Så ledsamt det känns!


 


Hunden Rilla var också med och sade adjö till sin bästa vän.

Hon var så fin och förstående.


!Sov gott Älskade!

Av Alexandra - 22 september 2014 20:50

Disponentparkens Underbara pälsboll- Katten Simson fick idag somna in på grund av sjukdom.

Simson var en katt som krävde enormt mycket kärlek, men han gav så enormt mycket kärlek tillbaka också.

Många kom till parken enbart för att få träffa honom och många ville engagera sig i hans tillvaro.

Han var en stor och tung hane, med silkeslen och fin päls. Kramgo och urgullig.

Han blev 14/5 år gammal.


Saknaden och tomheten är Enorm.

!VIla I Frid Min Älskade Vän!



   

   

Av Alexandra - 20 september 2014 21:00

Lite blandade mobilbilder på min prinsessa:


   

 

-

Av Alexandra - 19 september 2014 09:00

140919- 08.50

-

Ångest. Tvångstankar. Ovishet. Bekräftelsebehov. Ensamhet.

Orkar inte längre. Vill bara försvinna.
Jag är inte värd att leva längre...

 


Av Alexandra - 18 september 2014 16:15

Den finaste, smaskigaste och den Enda penisen
som får komma i min närhet på ett bra tag framöver!

 


Skapa flashcards