kedi-alex

Alla inlägg under januari 2014

Av Alexandra - 27 januari 2014 21:00

I lördags, så var bästa Triss och Lisa här hos mig,

och vi åt en massa onyttigheter och kollade film.

 

Dessutom så hade Triss med sig katten Ozzy hit också,

för att han och Äställä skulle få bekanta sig lite med varandra.

Äställä var hos Ozzy förra helgen och det gick så bra,

så då tyckte vi att vi kunde prova att ha Ozzy här lite också.

Det gick realtivt bra, men trots min energirika buskatt,

så var Ozzy den som ville leka hela tiden och Äställä blev trött på honom.

Hon vill bara leka på Sina villkor!

 


Hur som helst, så var det en trevlig lördagskväll med mina fina brudar

och jag hoppas det inte dröjer för länge innan vi ska ha de lika trevligt igen!

 



   

   

Av Alexandra - 20 januari 2014 19:45

Har piffat upp mitt hem lite, med två mattor minnsan!

En i köket och en i vardagsrummet.

Kösbordet har även fått en liten fin duk, så det ser mysigare ut!

Tack mamma!

 


     

Av Alexandra - 13 januari 2014 23:00

Vackraste, sitter på datorn och spanar.

 


Av Alexandra - 12 januari 2014 20:52

Vill bara meddela om vilka godsaker jag hittade på Lidl igår!
Superfint påslaken med tillhörande örngott.

Och två supersnygga sportbh:ar.

Jag är töntigt glad!

 



Av Alexandra - 5 januari 2014 18:45

Pappa har köpt tavlor i Turkiet, åt mig!
FINA VA!?

 

Av Alexandra - 4 januari 2014 18:55

Då var jag och Äställä själva igen då!
Syrran och Kitty åkte hem idag, så det känns lite tomt.
De har ju varit hos mig i två veckor!
Det är mycket, med tanke på att sen syrran flyttade hemifrån,

har hon bara hälsat på i några dagar åt gången.


Hur som helst, så har det varit både trevligt och

mysigt att ha syrran här ett tag.

Ja, Kaspian var också hos mig några dagar,
men när jag blev sjuk, så blev det lugnare för mig när Angelika och Kaspian
bodde hos mamma ett tag, innan Kaspian skulle vara med sin farmor och farfar resten av tiden.


Kitty och Äställä kom relativt bra överens också,

även om 9- åriga Kitty inte är lika vild och galen som Äställä,

så fick min lilla dam lite fart på ná i alla fall!


Har varit intressant för både mig och syrran att iakta de små liven!

   


 

   

-

Av Alexandra - 3 januari 2014 00:15

Idag har jag orkat vara lite aktiv.

Varit med syrran på stan och shopat lite, samt ätit pizza,

som jag har längtat efter lääänge!

 


Kvällen avslutades med Sims- spelande och mys med rökelse och ljus.


Skapa flashcards