kedi-alex

Alla inlägg under september 2009

Av Alexandra - 28 september 2009 18:00


"Såg din kontaktannons i tidningen.

Jag är en normal kille som söker efter någon att göra lite udda saker med,

tex. onanera och titta på snöslungor,

sammtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår. Det är mysigt! :)

Jag brukar även ligga med trafikdödade djur och ta kort på förbipasserade.

De ser så förvånande ut, så det är skojjsigt ^^ 

På fredagskvällar gör ja oftast två varma mackor,

en äter jag och den andra kallar jag för slyna och sen ligger jag med den.

Gillar myskvällar. Är ofta ute och går med min lama tax som heter Siv-Göran.

Gillar även att springa naken med en dildo i munnen och talkottar i armhålorna,

sammtidigt som ja tittar på dåliga Westernfilmer från 70-talet.

Om du har liknande intressen kan vi träffas och prata lite..."

Skapa flashcards