kedi-alex

Alla inlägg under juli 2012

Av Alexandra - 25 juli 2012 21:00

... EN VATTENPIPA MINSANN!!


Av Alexandra - 25 juli 2012 20:45

I lördags var vi på våran vanliga underhållningsrestaurang.

De hade fräschat till restaurangen riktigt ordentligt. Nytt kök bla.

Det var riktigt fint!

Tyvärr var underhållningen usel.

Samma stuk som förut,men fan så mycket sämre.

Stor besvikelse!

Men maten var det inge fel på i alla fall....


   

 

 



 


 

Av Alexandra - 14 juli 2012 22:00

... har jag sett änder, myst med katter, gjort en "Holiday tattoo" och fått massage!


 

   

   

 

   

Av Alexandra - 12 juli 2012 12:15

Det här är tredje gången jag skriver idag.

Första vändan startade datorn om sig.

Andra vändan stängde den av sig.

Nu sitter jag vid pappas dator, så det går nog bättre den här gången.


Är nere i mitt underbara Alanya igen. Blir här i fyra veckor som vanligt.

Resan gick bra, men är fortfarande väldigt seg.

Blir att ta det lugnt idag. Handla lite, och ikväll ska jag på Hamam- turkiskt bad alltså.

Det ska bli nice!


Annars är det väl som vanligt.

Finns alltid nåt att göra i lägenheten, som i övrigt bara blir finare och finare.

Kommer väl blogga lite då och då om livet här nere.


Ha det gött!

Av Alexandra - 7 juli 2012 10:05

Ett bildregn från mitt och pappas andra besök hos mamma i Karlstad.


Denna gången är det syrran som fotar massa bilder på mig och Kaspian.


 


                                                                                

       









































Fast min present, som jag fick av mamma, måste ju få vara med också.

Den är ju såå söt!!

 


Skapa flashcards