kedi-alex

Alla inlägg under december 2014

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid.
Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen.
Blev kär i världens underbaraste kille!
Vi har haft kontakt på nätet under många år och
kontakten nu under hösten blev allt mer intensiv.
De två sista veckorna innan Turkiet-resan hade vi daglig telefon-kontakt
och jag märkte med ens att fan.. den här killen gillar jag verkligen!

Hur jag kunde falla för en kille så djupt, som jag aldrig har träffat,
det begriper jag inte, men jag föll verkligen djupt för honom.
Jag ville nästan inte ens åka Turkiet, då jag hellre ville vara hemma så vi kunde träffas!
Men åkte, det gjorde jag såklart och jag hade 18 helt underbara dagar där nere.
Umgicks mycket med Birgitta och hennes syster Annsofi och Annsofis underbara hundar.
Men hela tiden var mina tankar hos "Min älskade Adrian".
Han var inte min än, men det kändes som det. Han skulle bli min...!!

När jag kom hem från Turkiet, så började vi planera träff.
Förra helgen dök han upp och det var den bästa helg jag har haft på länge!
Nervösa och skakiga som asplöv var vi bägge två, men isen bröts ganska snabbt
när jag kom och mötte upp honom på stationen och kastade mig i hans armar.

Helgen gick verkligen galant sen. Vi hade hur mysigt och roligt som helst.
Vi skämde bort varandra med presenter
och jag skämde bort honom med god mat- han tyckte om min mat, kors i taket!
Det var smärtsamt när han åkte hem, men hur smärtsamt det än är,
så är han min och Bara Min nu!

  

 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Adrian skämde bort mig med en snygg drake och en underbart vacker drömfångare:

 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Adrian och Äställä kom bra överens,

men Äställä blev rätt så trött efter att Adrian hade åkt hem:

Skapa flashcards