kedi-alex

Alla inlägg under augusti 2014

Av Alexandra - 31 augusti 2014 15:20

Min psykolog, min extra mamma och bästa vän Birgitta

kom på besök i fredags och stannade över helgen.

Hon visste att jag mådde dåligt och då var hon så snäll och ställde in alla

sina planer i helgen och kom hit och hjälpte mig istället.

!HON ÄR BÄST!


Igår så bjöd jag och pappa ut henne på Restaurang China Town här i stan.

Jättetrevligt!





Av Alexandra - 31 augusti 2014 13:30


 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Du är en Fin och Omtänksam människa med ett varmt hjärta.


Det är så synd att du har ett sånt as till son.

Du anar inte hur mycket han har förstört för mig.

 

Akta dig för honom. Han är en ond människa.

Av Alexandra - 26 augusti 2014 22:15

Sisda dagen i paradiset!

Jag, pappa och Ann-Sofie gick och mumsade oxfilé på en fin restaurang en bit bort.
Helt enkelt Lovely och ett bra avslut på semestern!



   

Av Alexandra - 26 augusti 2014 22:15

Jag, pappa och Ann-Sofie var till restaurangen mitt emot och tog en kvälls-fika.

Menyerna var endast på turkiska.

Servitörerna var dåliga på engelska. Allmänt dålig service och vi fick vänta en halvtimme på notan!


Förbannat synd, då efterätten var det verkligen inge fel på. Inte speciellt dyrt heller.
Dessutom så ligger stället så förbannat bra till och det är riktigt fint och fräscht överallt!


Av Alexandra - 26 augusti 2014 22:00

Fy fan va dum man kan vara!

(140729)


   

Av Alexandra - 21 augusti 2014 13:15

Förra veckan bestämde jag och pappa att vi skulle tvätta överdragen till soff-gruppen.

Att klä av dem, det var lättare sagt än gjort, men envisa som synden vi är,

så lyckades vi klä av dem efter mycket om och men.

När de var tvättade och torra, så skulle ju eländet på igen

och det visste vi ju ifrån början att det skulle bli minst lika roligt!

Men det var faktiskt nästan lättare, fast vi fick fundera lite hur vi skulle göra.


När allt var på igen, så konstaterade vi att detta blev ju oförskämt rent och snyggt!


     

Av Alexandra - 21 augusti 2014 06:00

Lika fina här, som i Sverige!


   

   

Av Alexandra - 20 augusti 2014 22:05

Jag och Ann-Sofie var ute i måndags igen.

Jag blev as-packad, men hade grymt kul!


Skapa flashcards