kedi-alex

Alla inlägg under januari 2013

Av Alexandra - 14 januari 2013 13:00

... meddela att jag har tagit bort min andra blogg- min praktik-blogg som jag hade förut.

Så från och med nu använder jag bara denna!



Av Alexandra - 3 januari 2013 21:30

Fast man bara är här två veckor, så shoppar man som en galning hela tiden.
Tänk vad saker och kläder ska vara så roligt å köpa!

Men aja...

Har egentligen inte dåligt sammvete, så ska vara glad för alla nya prylar nu istället.

 


Har inte tagit kort på allt att jag har köpt, men det mesta:


• En dörrmatta där det står "Välkommen" på.

Fast på turkiska naturligvis, så folk har något att fundera över.

• Åtta st magneter. Inte bara för att de är fina, utan att jag behöver dem!

• Sex st superfina skedar, som jag egentligen inte har någon användning för,

men de var så fina och billiga, så jag kunde inte låta bli.

• Två paket med doftande värmeljus.

Choklad och vanilj.

• En liten verktygslåda, som jag kommer ha pärlor i.

• Sex st Shootglas i olika färger.

• En tvättmedelsburk.

• Två söta muggar som kramar varandra.

• En helmysig stickad jacka/tröja.

• Supersöta trosor.

 • Snygga stövlar.


       

 

     

Av Alexandra - 1 januari 2013 18:15






Förrätten:

Jag åt mest bröd, eftersom grönsakerna var nerkladdat av den där vita såsen.

De där svarta som ser ut som en blandning mellan cigarrer och hundskit.

De var fylda med ris. Inget jag åt heller.



Birgittas mat:

Ris, grönsaker...



...  och vegitarisk gryta:



Min och pappas mat:
Oxfilé, ris och grönsaker.

UNDERBART!!!!!



Efterrätten:

Jordgubbar, äpplen, apelsiner och bananer.



Riktigt trevlig kväll!


 

Ovido - Quiz & Flashcards