kedi-alex

Alla inlägg under september 2013

Av Alexandra - 29 september 2013 12:00

Blev en lyckad dag igår!

Började med Kopparbergs marknad, där jag hittade lite smått å gott.

Sedan blev det filmkväll och en massa godis.

Fick dessutom hjälp av Irena att klippa klorna på Äställä,

det kändes riktigt bra!

Äställä blev dock inte lika glad, men hon blev snabbt på bra humör igen,

när hon fick leka med våra godisbitar.

Tack alla glada, som var med igår och gjorde dagen lyckad!


 


Det jag köpte på marknaden igår:
• En supersöt T-shirt!

• En rökelsehållare i trä.

 • Cocosbollar.

• Två st stenar- Kattguld.

• En illerboll som rör på sig, till Äställä.

  


Godiset vi snaskade på igår:


Blandade bilder på Äställä:

       

Av Alexandra - 26 september 2013 22:00

Idag fick jag vara med och baka bröd till Gruvtrampen.

Nåt sorts vitt bröd, med olika, färska örter i.

Vi bakade i en gammeldags vedugn, inget jag någonsin har

gjort tidigare, så det var en rolig upplevelse!

Var längesen jag bakade bröd också, så det var också roligt.

KANONGOTT BRÖD DESSUTOM!

 


 

   

   


Agneta med brödspaden, i högsta hugg!


   

Av Alexandra - 25 september 2013 22:11

Eller en Hund?!


     

Av Alexandra - 9 september 2013 20:42

... när jag var skittrött.


 

Av Alexandra - 5 september 2013 21:45

Ibland får ankungarna komma ut och bada. Det tycker dem är roligt!

Dock inte lika kul att bli uppburen av otäcka människor,  då skriker man i högan sky.

 


         

Skapa flashcards