kedi-alex

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra - 27 maj 2011 02:54

Att vakna mitt i natten och inte kunna somna om, är något jag verkligen avskyr!

Det är inte ofta det händer, tack och lov för det. Men när det händer, är det riktigt jobbigt!

Alla negativa tankar kommer upp, och bara väller igenom mitt huvud.

Jag får ingen hejd på det, utan låter det vara, ifall det går över. Men det går inte över. Inte förän jag somnar igen. Och det är inte det lättaste att somna om, när man bara ligger och grubblar.


Det är nog första gången som jag skriver av mig på bloggen när jag inte kan sova.

Har tänkt på det många gånger förut, men det har liksom inte blivit.

Vad ska jag skriva liksom? Hur intressant är det för folk att läsa det här? Fast egentligen spelar det ingen roll.

Jag skriver ju främst för min egen skull. Och egentligen vet jag inte vad jag ska skriva.

Jag kan inte sova, är det jag skriver. Inget mer egentligen.


Jag vet inte vad som är jobbigast. De negatvia tankarna, eller att jag faktiskt är dötrött, och ändå inte kan sova.

Är iaf så pass pigg, så jag har kunnat läsa lite, sedan startat datorn och sätta mig här och glo runt lite.

Och sedan orka skriva. Då är jag väl ändå inte dötrött? Även om det känns så? Mysko det där....

Ska jag kanske då orka stänga ner det här, gå ut i köket

och ta ett glas vatten och sedan lägga mig i sängen och försöka somna om?


Well..... jag ska nog göra ett försök ändå.

Av Alexandra - 22 maj 2011 20:00

... så är det bara å svara!  


 


Vilken/Vilka godisar skulle du ge mig?


Choklad : Du är min!<3
Lakrits : Du är min vän :D
Sockerbitar: Du är fett söt (: <3
Bilar : Du är en sann vän <3
Tuggummi : Jag saknar dej <3
Geléhallon : Dig kan man lita på!
Polkagrisar : Du är min bästavän <3
Kola : Ja känner dig inte så bra :(
Svampar :
 
Jag älskar dej <3
Geléhjärtan :
 
Jag önskar jag var tsm med dig <33
Nappar :
 
Jag vill bli tsm me dig <3
Ormar : Jag vill slingra mig runt dig och strula med dig <3
Hall onbåtar : Jag skulle vilja hångla med dig ;)
Vit Choklad :
 
Jag vill kyssa dig på munnen
Kolasnören : Jag gillar dig mer än som en vän

Av Alexandra - 11 maj 2011 11:11

Välj den månad du är född:
Januari-------Jag sparkade
Februari------Jag älskade
Mars----------Jag karatehögg
April------------Jag slickade
Maj------------Jag hoppade på
Juni-----------Jag luktade på
Juli------------Jag dansade Macarena med
Augusti--------Jag lunchade med
September----Jag dansade med
Oktober-------Jag sjöng för
November-----Jag skrek åt
December-----Jag körde över


Välj det datum du är född:
1-------ett fågelbad
2-------ett monster
3-------en telefon
4-------en gaffel
5-------en snögubbe
6-------en gangster
7-------min mobiltelefon
8-------min hund
9-------min bästa kompis pojkvän
10-------min granne
11-------min naturkunskapslärare
12-------en banan
13-------en brandman
14-------ett uppstoppat djur
15-------en get
16-------en inlagd gurka
17-------din mamma
18-------en sked
19------- en smurf
20-------ett brännbollsträ
21-------en ninja
22-------Chuck Norris
23-------en nudel
24-------en ekorre
25-------en fotbollsspelare
26-------min syster
27-------min bror
28-------en iPod
29-------en surfare
30-------en hemlös kille
31-------ett lamadjur


Välj sista siffran i årtalet du är född:
1--------- i min bil
2 --------- på din bil
3 --------- i ett hål
4 --------- under din säng
5 --------- åkande en motorcykel
6 --------- glidande nedför en backe
7 --------- i en hiss
8---------- på middagsbordet
9 -------- i bankkön
0 -------- i ditt badrum


Välj färgen på tröjan du har på dig:
Vit---------för att jag är så cool
Svart---------för det är sånt jag gör.
Rosak-----------för att jag inte är galen.
Röd-----------för att röster sa åt mig att göra det.
Blå-----------för att jag är sexig och gör vad jag vill
Grön---------för att jag tror att jag är i behov av professionell hjälp.
Lila---------för att jag är FANTASTISK!
Grå----------för att Big Bird sa åt mig att göra det och han är min ledare.
Gul---------för att jag blev erbjuden en miljon för det.
Orange--------för att min familj tycker ändå att jag är korkad.
Brun---------för att JAG KAN.
Annan----------för att jag är en ninja!
Ingen----------för att jag saknar självkontroll!

Skapa flashcards