kedi-alex

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra - 27 mars 2011 23:45


Tidigare i veckan kom pappas golv, eller matta rättare sagt.

Blev superbra!  



 


I lördags satte jag och pappa upp en ny duschslang,

för den gamla var så ful och äcklig.


   


Vi satte också upp en hatthylla, som passade Precis på längden!

 


 



Idag har vi packat en del grejjer, som vi tog med till lägenheten.

Nästan alla blommor är på plats där också.

Vi har satt upp ett badrumsskåp, handdukshängare, städat badrummet,

damsugit av pappas rum och krånglat med lite sladdar.




 

Är jättetrött nu, men är nöjd med helgen!

Av Alexandra - 18 mars 2011 15:50

I nya lägenheten har det hänt en del. Ny kran i köket och i badrummet.
Detsutom har vi fått spottar i köket också!


 

 



Kanaler håller på att sättas upp i pappas rum/vardagsrum.


 


   

Av Alexandra - 14 mars 2011 07:02

... kan göra mycket!


   

Bilddatum: 110313 

Av Alexandra - 10 mars 2011 10:51

Jag och pappa köpte äggformer,

(eller vad man ska kalla det) för ett tag sedan på Lidl,

och idag så provade jag den ena för första gången.

Det var fasiken inte lätt, och ägget blev inte så fint,

som jag hade hoppats,

men jag ska öva öva öva!  


 

 

Av Alexandra - 9 mars 2011 19:50

110304


Köket håller på att sättas in, i den nya lägenheten!

 

   


 

110308

Börjar likna ett kök nu!

Och ett skåp till hallen har kommit också!

 

     

 

                                        

Ovido - Quiz & Flashcards