kedi-alex

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra - 23 november 2011 21:11

Tänker på dig hela tiden, fast jag varken borde eller vill.

Men du är där ändå, som en jävla bakterie i mina ådror.


Blir så jäkla trött. Orkar snart inte längre...

Av Alexandra - 20 november 2011 12:15

Förra helgen var jag glad. Väldigt glad. Nästan lycklig. Jag hade pratat med dig.

Vi hade klarat ut det som var jobbigt mellan oss. Jag skulle få träffa dig.

Äntligen! Jag var så glad. Saknade dig såååå!

Du sade att du saknade mig. Du uppmuntrade mig att vi skulle träffas och ha det underbart!

Vi gick in på detaljer. Vad vi skulle göra. Du fick mig att känna mig omtyckt och värdefull.

Du fick mig att hoppas.


Men så kom du med en undanflykt och allt rasade.

Du sket i mig och gjorde det tydligt att allt annat är viktigare än mig.

Fick inte ens se dig en minut, för det skulle ge fel signaler.

Allt som hade med mig att göra var fel.


Jag grät floder, men du ignorerade mig.

Det som hänt var ju bara mitt fel.

Varför skulle du ta nåt ansvar?


Jag tog på mig allting som vanligt, och jag kände mig misslyckad.

Misslyckad över att allting jag gör är fel.


Nu vet jag att det inte var mitt fel.

Men ont gör det ändå. Förbannat ont.




Vill flyga iväg och glömma allting...

...

Av Alexandra - 17 november 2011 20:31

Såg dig idag. Det var smärtsamt. Allt gick sönder i mig.

Trodde jag skulle bryta ihop. Vill gråta. Gråta floder.

Men jag kan inte...

Av Alexandra - 16 november 2011 23:30

  Mår bättre nu. Mycket bättre faktiskt! Men jag vågar inte hoppas för mycket...

Har nyss sett filmen Tangled (Trassel)

Den var jättebra! Fick mig verkligen att skratta!





Av Alexandra - 16 november 2011 11:42

Vill skrika. Vill slå. Vill skära sönder hela min hud. Se blodet forsa och beundra dess vackra färg.

Vill lägga mig i badkaret och ha en vacker klänning på mig. Se vattnet färgas rött..

Vill resa mig och gå iväg. Iväg in i dimman, där ingenting spelar någon roll...

Av Alexandra - 16 november 2011 09:30

Skjut mig. Häng mig. Slå ihjäl mig. Vill vara en ängel, så jag kan flyga iväg!

Vill vara en ängel som inte har känslor. Som inte kan känna sorg eller glädje. Vill bara vara.


Allt är svart just nu. Inget är som det ska vara. Känner mig lurad och bedragen.

Kan snart inte lita på någon längre.


Du var min vän. En fin person, som alltid ställde upp. Som fick mig att skratta och le.

Tröstade mig när jag mådde dåligt.

Sedan blev du någon annan. Som säger en sak, men gör en annan.

Kommer med undanflykter och skyller ifrån dig.

Väljer allting före mig. Allt annat är viktigare.

Och allting är mitt fel....


Jag känner skuld. Skuld, för att jag aldrig lär mig.

Skuld för mitt handikapp.


Jag hatar mig själv......

Av Alexandra - 1 november 2011 22:00

Ska innom en snar framtid, öppna en piercingstudio för gosedjur

och Martin ska bli anställd som Assistent och vara personligt stöd åt kunderna.

På fredag ska vi fira detta mycket genomtänkta och seriösa idé, med att gå på bio!







  



 



Vi ska se:

The Adventures of Tintin – The Secret of the Unicorn!





Skapa flashcards