kedi-alex

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra - 29 april 2011 20:00

Blev kär i denna tröja, så beställde den idag.

DYR!  

Men så jäkla FIN!



Av Alexandra - 24 april 2011 19:00

Fick besök av denna filur idag!

 


       

Av Alexandra - 21 april 2011 10:34

 DITT STJÄRNTÄCKEN

Lejon - Jag begravde
Oxe - Jag hånglade med
Jungfru - Jag tog ett bett av
Fisk - Jag hade en rejäl fajt med

Skorpion - Jag knullade med
Skytte - Jag sprang naken med

Vattuman - Jag mördade
Kräfta - Jag knivhögg
Vädur - Jag körde över
Tvilling - Jag misshandlade
Vågen - Jag tafsade på
Stenbock - Jag slickade på

FÖRSTA BOKSTAVEN I DITT FÖRNAMN
A- Ett emo barn
B - En nörd
C - En paj
D - Min kusin
E - Tomten
F - Din fot
G - Min mattelärare
H - Ditt ägg
I - En kondom

J - Snuten
K - Datorn
L - En korv
M - En clown
N - Din röv
O - En påskhare
P - Din pojkvän
R - Din mormor

S - Din mamma

T - Ditt ex

U - Kalle Anka

V- En boll

Annan - En brandman

VILKEN FÄRG HAR DINA TROSOR/KALSONGER JUST NU?
Gul - För att jag äger världen!
Blå - För att jag é så in i helvete sexig!

Svart - För min pappa tvingade mig!
Vit - För att jag skulle slippa skolan
Grå - För att jag skulle impa på min granne!

Rosa - För att jag är en bombo!
Silver - För att det är sånt jag brukar göra
Guld - För att jag slog vad med en kompis
Röd - För att jag tycker sånt är så jävla hett!
Grön - För att jag vill bli transvestit när jag blir stor
Orange - För att jag precis skrattade så jag kissade på mig
Inga alls - För att jag inte tror på ett liv efter detta
Massa färger - För att jag ville vara med i TV

Av Alexandra - 8 april 2011 21:39

Kom på nu här att jag inte har skrivit att vi har flyttat.

De senste inläggen har mest varit bilder på renoveringen, samt nya föremål i nya lägenheten.

Men vi flyttade alltså in den 29:de mars, så har bott här nu, i tio dagar.

De flesta har väl fattat att vi har flyttat, men skriver de här nu, i fall det skulle vara intressant för någon.  


Det är förstås lite rörigt här, men de blir de ju efter en flytt.

Men vi trivs jättebra, och tror att det kommer bli helgreat när vi har kommit i ordning!


Ha det!

 

Av Alexandra - 4 april 2011 16:00


"TÄNK OM...


Alla företag, skulle tillverka kondomer!


GEVALIA kondomer:

När du får oväntat besök.


NOKIA kondomer:

Connecting people.


LÄTTA kondomer:

När du bestämt dig.


GB- glass kondomer:

Jag och min Magnum.


ERICSSON kondomer:

It`t all about communication.


PRINGLES kondomer:

Once you pop, you can´t stop.


ALWAYS kondomer:

En renare och torrare känsla."

Skapa flashcards