kedi-alex

Direktlänk till inlägg 30 april 2015

Ny blogg!

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Av Alexandra - 10 november 2014 20:30

Igår var det Fars-dag. Då firade jag pappa med massa fika och present. Han fick en röd T-shirt där det stod: NOT FINNISH på, då turkarna hela tiden tror och tycker att vi är finnar och trots att vi säger att vi är svenskar, så ska de envisas me...

Skapa flashcards