kedi-alex

Alla inlägg den 13 september 2014

-

Av Alexandra - 13 september 2014 15:15

140913- 15.05

-

Hatar helger egentligen. För då har jag ingenting att göra.
Orkar inte. Vill oftast inte. Vill bara sova bort. Glömma allt.
Alla jobbiga tankar kommer. Men om jag sover, så tänker jag inte.
Drömmer kanske. Men drömmar har jag aldrig varit besvärad utav.

 

Det är inte mitt fel. Du utnyttjade mig. Du var feg och berättade inte som det var.
Du undvek mig, sen dumpade du mig på skrothögen och lade hela skulden på mig.

Önskar att jag kunde hata dig. Önskar att jag kunde döda dig. Du förtjänar inte att leva.
Du är nog den elakaste och hänsynlösaste människa jag någonsin har stött på.
Snälla försvinn från mitt huvudet. Försvinn från detta jordeliv.
Det är du som helt rubbad. Inte jag!

Skapa flashcards