kedi-alex

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Alexandra - 7 september 2014 20:30


-


Finns en låt som heter Night of fire.

Är rätt så bra tycker jag.

Gillar dock inte denna musikvideo som är till låten, men ändå:

https://www.youtube.com/watch?v=tNveMjoSxp0

Av Alexandra - 7 september 2014 18:40

För första gången i mitt liv så har jag gjort Chili con carne.

Blev dock en vegetarisk, men vad gör det!

Fick låna en receptbok av mamma där jag hittade en del bra och spännande recept,

så det kommer nog bli lite mat-expiriment framöver.


Igår blev det som sagt Chili con carne och den blev riktigt lyckad!

Bjöd mamma till middagen också och hon tyckte också det blev jättegott.

Blir så glad och stolt över mig själv när jag lyckas laga god mat.


Av Alexandra - 7 september 2014 18:15

I fredags var jag på Katthemmet och tog farväl utav tanterna och alla goa katterna.
Har varit där sen vintern 2011, så tyckte det var dags att gå vidare nu!
Har utökat min tid på Disponentparken, så komer vara där fyra dagar i veckan nu.
Kommer självklart att åka till Katthemmet och hälsa på,

för katter kan man ju inte klara sig utan!


Ovido - Quiz & Flashcards