kedi-alex

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Alexandra - 20 augusti 2014 01:30

Hoppas du är nöjd över dig själv för att du har förstört mitt liv. Du var mitt allt, du gav så mycket. Du sa att vi skulle kontakta varandra när jag har kommit hem, men detta var ett fantastiskt tillfälle för dig att ännu en gång sätta dig på mig, nu när jag inte kan göra nåt härifrån.

Jag uttryckte mina känslor i ett berusat tillfälle å du väljer att hata mig.


Det är jag som borde hata dig egentligen, för allt du har gjort.

Du uppmuntrar, du drar å sen sticker kniven i ryggen på en, så ditt ego kan uppmuntras ännu mer.
Du vet exakt alla mina svaga punkter å utnyttjar dem till max, precis som vilket svin som helst.

För att i slutändan kunna skylla allt på mig...


Jag Älskar dig å du å smutskastar mig för de.
Ditt äckliga jävla as- ta din luderfitta till brud å dina äckliga kompisar å bara brinn upp.

Såna som du förtjänar inte att leva

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Ovido - Quiz & Flashcards