kedi-alex

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Alexandra - 20 augusti 2014 22:05

Jag och Ann-Sofie var ute i måndags igen.

Jag blev as-packad, men hade grymt kul!


Av Alexandra - 20 augusti 2014 21:00

• En underbar klänning (lagt upp bild på den tidigare)

• Två par ursnygga skor

• Ett gäng bh:ar

• Ett gäng trosor

• Ett svart linne

• Tre st handväskor


Har även köpt lite småprrylar, men har inte kort på de.


Av Alexandra - 20 augusti 2014 01:30

Hoppas du är nöjd över dig själv för att du har förstört mitt liv. Du var mitt allt, du gav så mycket. Du sa att vi skulle kontakta varandra när jag har kommit hem, men detta var ett fantastiskt tillfälle för dig att ännu en gång sätta dig på mig, nu när jag inte kan göra nåt härifrån.

Jag uttryckte mina känslor i ett berusat tillfälle å du väljer att hata mig.


Det är jag som borde hata dig egentligen, för allt du har gjort.

Du uppmuntrar, du drar å sen sticker kniven i ryggen på en, så ditt ego kan uppmuntras ännu mer.
Du vet exakt alla mina svaga punkter å utnyttjar dem till max, precis som vilket svin som helst.

För att i slutändan kunna skylla allt på mig...


Jag Älskar dig å du å smutskastar mig för de.
Ditt äckliga jävla as- ta din luderfitta till brud å dina äckliga kompisar å bara brinn upp.

Såna som du förtjänar inte att leva

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards