kedi-alex

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

Turkey-update!

Av Alexandra - 11 augusti 2014 19:00

Tiden går fort när man är här nere. Nu har halva tiden gått i ett svisch!

Men vi har fått mycket gjort i lägenheten denna gången.

Pappa har fixat "Home service-lampor", vi har fått en ordentlig köksfläkt

och vi har en ny tvättmaskin, som är monterad och klar att köra.


Nåt som också går i ett svisch, det är pengarna. Jag shoppar som en idiot här nere alltså!
Igår tex. så köpte jag tre par handväskor för 80 kronor. Inga pengar att bråka om dock.

Men senare samma dag så köpte jag två par skor också. De kostade betydligt mer än 80 kronor.

Jag har även köpt ett gäng bh:ar och ett gäng trosor, så jag lär jag klara mig ett tag.

Annars inte köpt nå särskilt mycket kläder, då jag har så mycket redan.

Lite presenter har jag även köpt.


Har haft mycket huvudvärk denna gången tyvärr.

Så har hållit mig inne rätt mycket och varit ute på kvällarna.

Lite trist, då jag vill steka på mig lite.

Men med huvudvärk blir jag riktigt mens-irriterad på solen, så då är det bättre att vara innomhus.


Idag har jag också haft huvudvärk. Men har i alla fall ägnat lite tid åt städ och tvätt.

I kväll ska vi ut och äta på en ny restaurang som är alldeles mitt emot där vi bor.

Ska bli spännande!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Skapa flashcards