kedi-alex

Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

Jahaja!

Av Alexandra - 4 januari 2014 18:55

Då var jag och Äställä själva igen då!
Syrran och Kitty åkte hem idag, så det känns lite tomt.
De har ju varit hos mig i två veckor!
Det är mycket, med tanke på att sen syrran flyttade hemifrån,

har hon bara hälsat på i några dagar åt gången.


Hur som helst, så har det varit både trevligt och

mysigt att ha syrran här ett tag.

Ja, Kaspian var också hos mig några dagar,
men när jag blev sjuk, så blev det lugnare för mig när Angelika och Kaspian
bodde hos mamma ett tag, innan Kaspian skulle vara med sin farmor och farfar resten av tiden.


Kitty och Äställä kom relativt bra överens också,

även om 9- åriga Kitty inte är lika vild och galen som Äställä,

så fick min lilla dam lite fart på ná i alla fall!


Har varit intressant för både mig och syrran att iakta de små liven!

   


 

   

 
 
Micke

Micke

5 januari 2014 01:00

Mysiga katter!

http://www.mikael82karlsson.bloggplatsen.se

 
Storasyrran

Storasyrran

5 januari 2014 20:50

Ja, det var kul två veckor, fylld av ny energi nu! Kram på dig syster yster! :-)

http://angelikavaala.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Ovido - Quiz & Flashcards