kedi-alex

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Dagen!

Av Alexandra - 16 oktober 2013 20:02

Var med mamma till Borlänge i dag.
Hon hade ett ärende dit, så vi passade på att åka
idag, eftersom jag är ledig på onsdagar.
Vi var tvungna att ta en tidigt buss, så vi hade gott om tid
att strosa runt innan ärendet.
Jag var hungrig och tyckte McDonald's på Kupolen var en bra idé
och "KORS I TAKET!", mamma åt hon också!

Hon hatar verkligen McDonald's, men chicken-nuggets gick tydligen att äta!
Skrattade gott när hon satt där och grimaserade medan hon åt.
Vattnet var tydligen gott, så då passade jag på att fixa bildbevis
på att mammas satt på Donken och NJÖT av sitt vatten!  
Efteråt fick jag mammas kvitto också, som jag kan ha som minne.

  


Efter ärendet, så gick vi till en Lustshop.
http://lustkarlek.se/
Har kollat in den på nätet, men ville veta vart i Borlänge
den var, så jag vet vart den ligger, om jag vill besöka den igen.
Är mycket trevligare att gå in i en sån butik, än att bara kolla på nätet tycker jag.
Och faktiskt, så hittade jag ett fynd i REA-lådan, så jag är nöjd!
Köpte även en penisklubba, som jag tyckte såg god ut, men det var den inte.
Påminde om stearin. Aja!




Bra dag har det varit i alla fall och nu kollar jag på

en klassiker, som jag har hittat på här:

https://www.headweb.com/sv/115360/gullivers-travels;jsessionid=452A2A134277529D0DC383911121C078.web4

 
 
Ingen bild

mamma

17 oktober 2013 22:07

Ja det är nog bäst med bildbevis för ingen i våran bekantskapskrets lär väl tro på det annars blää

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Skapa flashcards