kedi-alex

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Alexandra - 2 juli 2013 19:00

Idag började jag dagen med att göra rent i kycklingburen.

Gjorde iordning en annan bur och flyttade över ungarna till den.

Det var inte de lättaste att nappa tag om dem, kan jag säga, de är vädligt rädda.

Men lyckades till slut att fånga in dem,

ge dem mat å vatten så de lugnade sig, medan jag städade ur den lortiga buren.



         

  






Gruppsex, mys eller bara lek, visste inte säkert.

De blev iaf lite störda av att jag nyfiket närmade mig med kameran.

De fick lite bröd som tröst.


   

   






Tretton-åriga katten Simson är både blind och enögd.

Men han är fortfarande en skicklig jägare- lyckas fånga både fåglar och möss.

Han är dessutom en riktig livsnjutare och en riktig kelgris!


     

 






Jag matade Myskankorna med lite bröd och då blev jag genast populär!


             

   

Skapa flashcards