kedi-alex

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Äntligen!

Av Alexandra - 28 mars 2013 23:00

Har letat som en tok i buktiker.

Har sökt på nätet till förbannelse.

I tisdags trodde jag att jag skulle gå av på mitten eller nåt,

för jag fick sån huvudvärk av att söka på nätet.

Men när jag precis var på väg att ge upp, så hittade jag det jag letade efter.

Var inte säker på om det var sant, men det var de.

Och eftersom det var de, så struntade jag i att den var dyr.

För jag skulle ha den!

-

Den förbannade jävla, söta och braiga kaffebryggaren,

som man bara kokar 1-2 koppar kaffe i taget.

Eftersom jag själv inte dricker kaffe,

utan bara vill ha å bjuda på nån gång ibland, så är det ju perfekt!

Jag är glad, jag är lycklig, jag är glad!

Och den är sååå söt!


 


 
 
Ingen bild

Joel

29 mars 2013 00:02

Det tog ungefär 1½ minut att hitta den bryggaren. Bara man vet var man ska leta. Prisjakt.se är ett hett tips nästa gång du letar prylar.
Men grattis till kannan :)

 
Maria

Maria

29 mars 2013 15:12

Å den va jättesöt!Smart och snygg oxå. Själv kör jag med snabbkaffe, och kokar vatten i vattenkokaren.

http://mariaskapar.blogspot.se

 
Ingen bild

mamma

31 mars 2013 16:59

BRA då får jag kaffe på sängen

 
Tika

Tika

3 april 2013 07:42

Haha, bra att du fick tag på den! Själv tänkte jag bara skaffa en kaffepress på Ikea när jag flyttat, så jag kan bjuda folk ;-)

http://foraldraliv.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Ovido - Quiz & Flashcards