kedi-alex

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Alexandra - 28 augusti 2012 15:30

Ska jag vara helt ärlig, så var det inte tänkt att det skulle bli en Dermal från början,

utan som en vanlig piercing bara.

Och jag trodde allvarligt jag att det skulle bli en sån också,

när jag väl satt där i stolen å väntade på den jobbiga behandlingen.

Jag visste att det hette Dermal då, (för de hade jag lyckats lärt mig två dagar innan)

men jag trodde ändå det skulle bli en vanlig piercing!


Haha! Så jävla körd och efter jag är när det gäller piercing å sånt, de är inte klokt!
Kände mig Grymt korkad kan jag säga och det gör jag nu också för den delen. ^^
Men trots allt det: Jag är kanonnöjd med denna härlighet!


 


Googlade lite sen på Dermals.

Det finns mycket fint man kan göra tydligen.
Men det var detta jag mest fastnade för:


Skapa flashcards