kedi-alex

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Ännu ett mail, ja hittade på...

Av Alexandra - 15 januari 2012 13:00

Skänk bort ett leénde idag!



 

Försök att Alltid hjälpa en vän i nöd!

 

 

Tro på dig själv!

 

 

Var modig!

Men det är okej att vara rädd ibland också...

 

 

Studera riktigt noga!

 

 

Ge många kyssar!

 

 

Skratta ofta!

 

 

Oroa dig inte för vikten. Det är ju bara en siffra.

 

 

Försök att alltid se glaset halvfullt.

 

 

Möt nya vänner, även om de inte ser ut som du!

 

 

Ta det lugnt, även när det ser hopplöst ut.

 

 

Ta många tupplurar.

 

 

Var lite tokig, när du har chansen.

Släpp loss!

 

 

Älska dina vänner! Oavset hur de är.

 

 

Låt inte mat förfaras.

 

 

Koppla av. Ta det lugnt!

 

 

Ta EN onödig risk, någon gång!

 

 

Försök ha lite roligt varje dag.

Det är viktigt!

 

 

Arbeta tillsammans som ett team, för att uppnå resultat.

 

 

Dela en rolig historia, med dina vänner.

 

 

Bli kär i någon...

 

 

... och säg "Jag älskar dig" ofta!

 

 

Uttryck dig själv kreativt.

 

 

Var nyfiken på dina nya upptäckter.

 

 

Var alltid förbered, på oväntade överasskingar!

 

 

Älska någon, av hela ditt hjärta!

 

 

Dela med dig, till dina vänner!

 

 

Se upp, var du går!

 

 

Det blir bättre!

 

 

Det finns alltid någon som älskar dig, mer än du någonsin vet om...

 

 

Träna för att hålla formen.

 

 

Lev upp till ditt namn.

 

 

Fånga ögonblicket!

 

 

Var rädd om dina vänner, som du vill behålla.

 

 

Lägg ner tid, på det du verkligen tycker om.

 

 

Ta vara på varje söndag.

 

I slutet på varje dag... BE!

 

 

Blunda och le, minst en gång varje dag!

 

 
 
Angelika Ewenson

Angelika Ewenson

15 januari 2012 21:38

Härligt gott skratt jag fick mig nu! :-)

http://avewenson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Skapa flashcards