kedi-alex

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Ont...

Av Alexandra - 20 november 2011 12:15

Förra helgen var jag glad. Väldigt glad. Nästan lycklig. Jag hade pratat med dig.

Vi hade klarat ut det som var jobbigt mellan oss. Jag skulle få träffa dig.

Äntligen! Jag var så glad. Saknade dig såååå!

Du sade att du saknade mig. Du uppmuntrade mig att vi skulle träffas och ha det underbart!

Vi gick in på detaljer. Vad vi skulle göra. Du fick mig att känna mig omtyckt och värdefull.

Du fick mig att hoppas.


Men så kom du med en undanflykt och allt rasade.

Du sket i mig och gjorde det tydligt att allt annat är viktigare än mig.

Fick inte ens se dig en minut, för det skulle ge fel signaler.

Allt som hade med mig att göra var fel.


Jag grät floder, men du ignorerade mig.

Det som hänt var ju bara mitt fel.

Varför skulle du ta nåt ansvar?


Jag tog på mig allting som vanligt, och jag kände mig misslyckad.

Misslyckad över att allting jag gör är fel.


Nu vet jag att det inte var mitt fel.

Men ont gör det ändå. Förbannat ont.




Vill flyga iväg och glömma allting...

 
 
Ingen bild

mamma

21 november 2011 11:42

FEL
ingen är fel
jag är inte fel
du är inte fel
vi är bara olika
individer
va bra

 
Angelika Ewenson

Angelika Ewenson

21 november 2011 22:35

Vet ju inte vad det handlar om, men den personen verkar inte god nog åt min syster!
Du är perfekt! :-)

http://avewenson.wordpress.com

Alexandra

23 november 2011 20:51

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Skapa flashcards