kedi-alex

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Alexandra - 11 januari 2011 20:15

110101


Jag tar på mig min fina klänning, så mamma och mormor kunde få se hur jag såg ut i den.

Men de var synd att ja hade glömt att ta med den till syrran, eftersom ja tänkte ha den på nyår.




110102

 

Jag åkte hem till Ludvika, tillsammans med mormor!



110104


Jag hittade två par strumpbyxor på Lindex!

Ett par vanliga, med stjärnor på.

Och ett par med ull i, så ja slipper frysa så förbannat!

 



110105


Pappa kom hem ifrån Turkiet.

Jag fick min älskade Yeni Raki (turkiskt brännvin)



 



110107  


Jag träffade en utav mina bästa kompisar,

som hade sin hund Irja, med sig!

                 



Har glömt datumet, men iaf:

Jag träffar Linus och Nålberg, och jag får julklappar.

Tänker inte yttra mig mer om de.  


 





I morgon kommer Lotta hit, då ska vi laga en ny maträtt tillsammans.

Sen ska jag till Pärlemor, första praktikdagen för i år!  

 






 

God natt!  

Ovido - Quiz & Flashcards