kedi-alex

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Ivrig av förväntan!

Av Alexandra - 21 oktober 2010 21:38

I morgon får jag reda på vad jag ska få pyssla med. Jag missförstod väl Maria förra gången,

när vi pratade om att hon kunde ringa mig om det var något.

Jag trodde hon skulle ringa och meddela mig vad jag ska få göra.

Men men... så är det.

Träffar henne i morgon, och då får jag veta! Har varit ivrig hela veckan, och för varje dag som har gått,

har jag bara hoppats mer och mer på att jag kommer få göra, det jag hoppas mest på!

Vet att jag inte ska hoppas för mycket, med tanke på informationen jag fick, men kan inte låta bli.

Bara jag inte blir allt för besviken om det inte blir så......


Strömavbrott har det varit här. Flera gånger igår kväll, och flera gånger denna kväll.

Igår gjorde det inte mig så mycket, för jag hade dansat Zumba på kvällen,

och strömavbrotten kom efteråt, när jag var i omklädningsrummet och var klar för att gå hem.

Men idag kom det mitt under Body Step-passet! Fyra-Fem gånger.

Vi försökte några gånger emellan avbrotten, men sen gav alla upp. IRRITERANDE!

Tur i oturen, så vågade jag mig fram till Jana. (en tjej som också tränar där)

Har sett ná några gånger förut, men har aldrig riktigt vågat prata med henne.

Men vågade nu! (STOLT!) Det var riktigt trevligt!  


Men nu ska jag sova, så jag kommer upp i morgon.





Ha det!  

 
 
Linnéa

Linnéa

21 oktober 2010 22:25

Vad hurtig du verkar vara. Vill ha din energi!

http://nopyjamas.blogg.se

Alexandra

21 oktober 2010 22:48

Har ingen energi egentligen :S
Jag är inte alltid taggad, men tvingar mig att gå dit iaf. Och när jag väl är där, då kommer energin. Idag, var jag inte taggad alls. Tänkte flera gånger att jag skulle avboka, men tog mig dit ändå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Skapa flashcards