kedi-alex

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Alexandra - 8 oktober 2010 21:43

Prövade Listerine-munskölj idag. Det där dem skryter på reklamen hela tiden.

Man kan ju alltid prova, även om allt de säger är överdrivet.

Men jag tänkte så här, att hur noga jag en borstar mina tänder, och detsutom borstar jag dem väldigt länge,

så folk i min omgivning skrattar åt mig.

Men som sagt, hur noga jag än är, så tycker tandläkaren att jag borde borsta dem bättre.

Men hurregud, jag kan inte!  

Jag gör så gott jag kan, mer kan jag inte göra.

Men jag har länge tänkt att jag ska prova nåt munskölj,

för tror att det kan vara bra att kompletera med tandborstningen.

Så idag, köpte jag ListerineApoteket.

Det var starkt som fan, så kunde inte hålla de i munnen i 30 sekunder och gurgla runt som man ska.

Fast sekunderna är inte så noga, men i alla fall. Det ska ju göra nån nytta också. Så hoppas på det.

Någon som använder Listerin själv, och läser detta INTRESSANTA (ironi) inlägget,

kan ju skriva och säga vad de tycker om det. 


Skapa flashcards