kedi-alex

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra - 1 september 2010 17:15

Var på Må Bättre igår, på informationsmöte. Det gick bra.

Mycket att ta in bara, men jag tror jag kommer ihåg det viktigaste.

Jag börjar nu, tillsammans med Åsa, (Fritidskonsulenten HAB) att gå på tre olika gratispass,

för att se om jag tycker om det. Gör jag det, funderar jag vidare på att bli medlem.

Annars vet jag inte. Jag måste tänka igenom det här ganska noga, för om jag blir medlem

och sen tröttnar efter ett tag, så har jag bara kastat pengarna i sjön.

Det är ju rätt dyrt detta, men väldigt bra.

Aja...

Oavsett, så var jag tvungen att införskaffa mig ett par nya träningsskor, som bara ska användas innomhus!

Jag letade runt som attan på stan, och hittade till slut ett par på Team Sportia.

Och när jag andå var där, tittade jag på regnkläder också, för jag har varit vid behov av det i flera år nu!

Jag hittade regnkläder som såg bra ut, provade dem och konstaterade att dem var bra.

Så gympaskor och regnkläder hittade jag, så jag var nöjd.

Förutom att allt gick på 900 kr.  

Men det var de värt!

Jag får väl förhoppningsvis pengar sen...


 

Ovido - Quiz & Flashcards