kedi-alex

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Lyckad träning!

Av Alexandra - 13 september 2010 21:30

Är sjukt jäkla trött just nu och fortfarande sjukt jäkla stolt över mig själv,

att det gick så SJUKT JÄVLA BRA på träningen idag!  

   

Jag var nervös, men inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara.

Jag gick dit, sade åt mig själv 20 meter från dörren, att jag inte skulle tveka, bara gå in. Det lyckades!

När jag gick in, gjorde jag bara som jag skulle göra, som om jag hade gjort det tusentals gånger innan.

Gick in i stora rummet där vi skulle vara. Blickade mot folket som var där inne.

Gick direkt fram till tränaren och pratade med henne.

Jag känner henne sen innan, så det var lätt att prata med henne. Hon är en helgo person!  

Jag hängde med ganska bra i takten den här gången.

Trots att det bara var andra gången!

Men jag hade bestämt mig för innan att Inte få panik, utan hålla mig lugn.

Det lyckades bra.

 
 
Angelika V

Angelika V

21 september 2010 12:01

Fortsätt så :)

Snygg header!

http://tikablogg.wordpress.com

Alexandra

21 september 2010 20:11

Tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 30 april 2015 14:40

https://kedi90.wordpress.com/

Av Alexandra - 6 december 2014 23:30

Tänk att det är så mycket som kan hända på så kort tid. Innan jag åkte till Turkiet sist, så föll jag på kärleksbanan igen. Blev kär i världens underbaraste kille! Vi har haft kontakt på nätet under många år och kontakten nu under hösten blev allt ...

Av Alexandra - 17 november 2014 10:00

Tiden går alldeles för fort som vanligt och i morgon är det dags att åka hem till kalla Sverige igen! Jag har haft fantastiska dagar här nere. Mycket umgänge med Birgitta, Annsofi och hundarna. Strålande väder i stort sett hela tiden. I helg...

Av Alexandra - 14 november 2014 19:05

Idag passade jag Lucifer åt Annsofi, då hon skulle åka in till stan och få lilla Misty kasterad. Jag och Lucifer tog en kort promenad, sen så slöade vi i soffan tillsammans större delen av dagen.           ...

Av Alexandra - 10 november 2014 21:00

Lucifer i knät och Misty i soffan!  

Ovido - Quiz & Flashcards