kedi-alex

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Alexandra - 3 augusti 2010 23:15

Jag är helt facinerad av hur de fixar ögonbrynen här nere! Blir lika impad varje gång! De använder såklart pincett, som vi gör också, men det är bara för att finslipa det. Själva noppringen gör de med tråd.

En tråd som de spänner på något visst vis, och sen sågar de typ av ögnbrynshåren.

Jag beodrade pappa att ta kort på det, när vi var här i maj.


Här får ni se:



Försökte ta kort på resultatet, av mina ögonbryn idag, men bilderna blev inte särkilt lyckade...


     

- - -

Städat hela lägenheten idag också, så man slipper tokstressa i morgon, och i övermorgon.

Vi fick hjälp utav Birgitta idag också, så det gick fortare.

Hon är underbar!  


För övrigt är väl allt som vanligt, förutom att jag oroar mig för flygresan hem.

Ha det!

Skapa flashcards