kedi-alex

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Alexandra - 24 juli 2010 17:45

Efter att jag hade fyndat mina klänningar igår, så träffade vi Birgittas kompis.

Vi satt på en restaurang nere i hamnen som heter LA LUNA Restaurant.

Vi satt uppe på terassen de hade, och därifrån tog jag lite kort.


      

- - -

I väntan på bussen hem sen, blev det fina bilder på himlen,

när solen var påväg ner.


     

Av Alexandra - 24 juli 2010 13:15

Seg idag, men det är väl som vanligt.

Detsutom är det tillåtet att vara seg, när man är jag!  

Pappa gjorde nyss chokladpuddig, mumma! Så ska äta de sen.

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag.

Kanske kan få med pappa ner till havet,

för jag har börjat tycka om havet igen, tack vare Birgitta!


Har fortsatt att fynda lite kläder, denna vecka! Igår hittade jag tre st jättefina klänningar, för 150 kr!

Har redan tvättat dem, så de är snart redo att användas! Kanske kommer lägga upp bilder på dem sen!


I förrgår fyndade jag på marknaden och denna gången hittade jag en rosa (kors i taket!)

kjol och ett par svart och vitrandiga.... shorts? Inte riktigt som shorts, men typ...

Vet inte vad de heter egentligen.

30:- för båda plaggen, så det blev jag glad över!

Skapa flashcards