kedi-alex

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Alexandra - 12 juli 2010 21:45

Fick min mens idag, så har varken solat eller badat någonting.

Kommer inte göra de på några dagar heller sen,

för jag blir bara så grinig att vara i solen när jag har mens.


Men men.... det får lov gå!

Jag har ju tid på mig att sola senare, om jag inte blir mera röd förstås. Är inte så farligt röd nu, men runt min navelpiercing har jag blivit ganska mycket röd, och de ömmar också, så får vara lite carefully nu ett tag.

- - -

Att blåsa upp en badmaddrass utan pump är inte lätt! Okej, det är inte svårt när man vet hur man gör.

Men det är fan inte kul! Och så är det minst sagt jobbigt! Det gäller att vara envis, så har fått lite luft i den,

men inte helt. Väntar med att fortsätta blåsa ett tag, eftersom jag ändå inte kan bada nu.


Men när min mens är slut, ska badmaddrassen bli väl använd!


Skapa flashcards