kedi-alex

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Alexandra - 1 juli 2010 22:15

  FETTNICE DAG!  


Martin kom hit, men vi orkade inte göra speciellt mycket.

Han var jättetrött, för han är inte van att gå upp tidigt.  

Så vi låg mest i sängen och slöade.

Eller jag slöade och han lekte med mina gosedjur,

vilket var väldigt roligt tydligen.


Fikade gjorde vi också, och så helt plötsligt pratade vi om alkohol och Martin nämde han älskade Baileys.

Då kom jag på att vi hade en flaska i kylskåpet, som hade stått där i evigheter.

Den stod först i evigheter i kylskåpet uppe på Hammarbacken, och den följde ju med i flytten sen.

Det roliga var att när jag kollade datumet, så stod det: 04 2008,

så jag visste inte om det skulle gå och dricka.

Men den luktade helt okej och smakade helt okej, så det var nog ingen fara.

Jag drack bara litegrann, men Martin drack lite mer.

Det var inte så mycket kvar i flaskan,så han tog det sista.

Det var bra, för då blev vi av med flaskan, och Martin blev lycklig. 


Sedan på kvällen pratade jag med syrran i telefon.

KORS I TAKET!

Jag och pappa kommer åka ner till dem på lördag och vara där över dagen.

Detsutom kommer min bror dit också, han kom hem ifrån Kina i tisdags.

Så vi kommer att ha en liten släktträff, hemma hos min syster då.

HELNICE!


Pratade nyss med min personliga psykolog också.

Hon är så underbar så hon kommer att bjuda mig på Hamam nere i Turkiet sen.

♥ LOVE YOU ♥

Det verkar som om allt bara blir bättre och bättre. Känner mig så himla sprallig och glad!

Känner på mig att juli- månad kommer bli KANONHÄRLIG!

Ovido - Quiz & Flashcards